ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ

ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ

Τετάρτη 2 Μαρτίου 2011

Δεν πληρώνω ...δεν πληρώνω... ποιόν..?

του Γιάννη Αλήθεια

Μόλις έλαβα ένα μήνυμα για να ταυτιστώ με το κίνημα δεν πληρώνω.."ΔΙΟΔΙΑ ΜΜΜ Φόρους Χαράτσια Τοκους ΕΡΤ για να γεμίζουν τις κοιλιές τους τα λαμόγια."
Ναι μαζί σας συμπατριώτες να μην πληρώσει κανείς για τις αποικιοκρατικές συμβάσεις με τις οποίες έχουν αναθέσει δρόμους, αεροδρόμια και σε λίγο το Λιμάνι του Πειραιά. Αλλά πριν γίνω κατήγορος ας αποφασίσω να αλλάξω και να πω:
Δεν πληρώνω φακελάκια σε γιατρούς και δικαστές, δεν φοροδιαφεύγω και δεν λαδώνω εφοριακούς, δεν κάνω αυθαίρετα και δεν λαδώνω πολεοδόμους, δεν πληρώνω γρηγορόσημο, δεν απαιτώ διορισμό για να ψηφίσω, δεν ψηφίζω τα λαμόγια, δεν δουλεύω και δεν εισπράττω μαύρα, απαιτώ αποδείξεις, δεν εκμεταλλεύομαι τους μετανάστες για φτηνή και μαύρη εργασία,  δεν μου γράφουν φάρμακα για να αγοράζω καλλυντικά, δεν είμαι επίορκος, δεν τρελαίνομαι με τις σαπουνόπερες και τα σήριαλ τύπου ..brother και δεν χρησιμοποιώ πιστωτικές και άλλου είδους κάρτες και μετά να διαμαρτύρομαι για τις κάρτες με το 666..δεν αγοράζω εφημερίδα για τα CD και τα ένθετα αλλά για το ύφος και τη πληροφόρηση που μου παρέχει ως έντυπο, δεν παίρνω διακοποδάνεια, δεν παίρνω δάνειο για επισκευή και αγοράζω αυτοκίνητο, δεν γεμίζω τη κοιλιά μου με παλσικά φαγητά, δεν...δεν... ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΣΩ και ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΩ κάθε τι που με ενοχλεί....
Μη μου πείτε το κλασσικό "μα αυτοί τα έφαγαν ...κλπ" γιατί αυτούς εμείς (εσείς κι εγώ) του βγάλαμε και τους ξαναβγάλαμε και θα τους ξαναβγάλουμε.
Ας κοιταχτούμε μεταξύ μας και ας σκουντήξει ο ένας τον άλλο μπας και ξυπνήσουμε, να βάλλουμε το κουτόχορτο στην άκρη και να δούμε ρεαλιστικά πως μπορούμε να βγούμε από την  στενωπό που βαδίζουμε .
Ο διάλογος είναι δημοκρατικό δικαίωμα όπως και ο αντίλογος, Είμαι στη διάθεση σας.
email: ikpat58@gmail.com
Φίλες και φίλοι εμπρός αποφασίστε και  ο αναμάρτητος "πρώτος τω λίθω βαλέττω"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου