ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ

ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ

Κυριακή 12 Ιουνίου 2011

Μας έφαγε το ΕΓΩ !!!!!!!!!!!!!!!!.

"ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ". To No 1 Αρθρογραφικό Blog !!! Είμαστε ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΙ-ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΙ-ΕΓΚΥΡΟΙ ασκούμε ΑΙΧΜΗΡΗ και ΚΑΥΣΤΙΚΗ καλοπροαίρετη κριτική !!! Δύναμη μας;;;;Εσείς !!!

Τα νέα μέτρα θα περάσουν και εως το 2015 , έτσι λένε τώρα , αύριο ίσως μας ανακοινώσουν εως το 2040 και όλα μαύρα.Το μέλον όλων δυσοίωνο και κάτι μου λέει πως το χρέος  δεν πρόκειται να αποπληρωθεί ποτέ.
Το ένα δάνειο θα φέρνει το άλλο κ.ο.κ
Το σαθρό πολιτικό σύστημα φαίνεται είναι πανίσχυρο έτη τώρα και λογικό είναι πως έχει επιτύχει το στόχο του και θα καταντήσουμε είλωτες στην ίδια μας τη χώρα !!!!!!!
Ξεχάσαμε το εμείς κι αφήσαμε το εγώ να κυριαρχεί.
Γίναμε ως λαός συν-ιδιοκτήτες της Ελλάς.
Αργήσαμε να βγούμε στους δρόμους ...Αργήσαμε να αγανακτίσουμε αλλά και να κτίσουμε μια καλύτερη χώρα .
Αυτό πράξαμε και ρέστα πρέπει να ζητήσουμε απο τους εαυτούς μας .
Σταματήσαμε να τρώμε κουτόχορτο αλλά μας βλέπω σαν πρόβατα να μασάμε χόρτα για να επιβιώσουμε .
Δέν έχει σημασία στο να αποδώσουμε μερίδιο ευθυνών στον καθένα μας ξεχωριστά.
Οι ΔΕΚΟ θα ιδιτικωποιηθούν είτε μας αρέσει είτε όχι .Τα συμβουλία τους θα είναι μεν ελληνικά αλλά θα υπάρχουν και 2 ξένοι παρατηρητές !!!!!
Μας αφήνουν,  για την ώρα,  Ακρόπολη, Λευκό Πύργο ήλιο κι οξυγόνο!!!!!!!
Με το εγώ αντί το εμείς σημαία αποτύχαμε .
Αυτό το εγώ εύχομαι οι νεότεροι να το διαγράψουν απο το λεξιλόγιο τους και να κρατήσουν το εμείς !!!!!
Υπάρχει επλίδα;;;;;;;; Το μέλον θα δείξει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου