ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ

ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ

Κυριακή 13 Μαρτίου 2011

Η κατάσταση στην Ιαπωνία τραγική !!! Ως πολίτης του πλανήτη γή ανησυχώ και συμπάσχω !!!
Τέτοια γεγονότα μακριά από εμάς εδώ στην ελλάδα!!!
Η ελεύθερη μου σκέψη όμως μου επιτρέπει να δω και την άλλη πλευρά του νομίσματος !!!
Τα Μ.Μ.Ε. προβάλλουν κι αφιερώνουν αρκετό και πολύτιμο χρόνο ( ο τηλεοπτικός χρόνος είναι και σας το λέω από προσωπική εμπειρία , πάρα πολύ περιορισμένος -ακριβός και πολύτιμος ),
σκέφτομαι ότι ο λύκος στην αναμπουμπούλα χαίρεται !!!
Έτσι και στην τραγική περίπτωση της Ιαπωνίας .!!!
Μας ....βομβαρδίζουν τα Μ.Μ.Ε με όλες τις εξελίξης στη χώρα του ανατέλλοντος ηλίου και ;;;;;;;;;
τα δικά μας θέματα μπαίνουν στο <<συρτάρι της ενημέρωσης>>.
Αποπροσανατολισμός κοινής γνώμης !!!!!!!
Η άποψη μου είναι πάγια!!! Πρώτα θα ....κοιτάξω τα δικά μου και της οικογένιας μου προβλήματα , μετά του γείτονα , του δήμου , της περιφέρειας , του νομού , του κράτους και ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ θα ασχοληθώ με τα προβλήματα και τις εξελίξεις σε άλλες χώρες !!!!!!
Την ώρα που αποβλακωνόμαστε στα περί Ιαπωνίας εδώ στη χώρα μας ,παίζονται σκληρά παιχνίδια , στο παρελθόν έχουν .....περάσει ξημερώματα και νομοσχέδια κτλ
Συμπάσχω ως άνθρωπος με τον πόνο ,την φρίκη και τον θάνατο ανθρώπων , αλλά καλό θα είναι να μη τρώμε κουτόχορτο, βάζω πάντα σε όσα γράφω και τον εαυτό μου , να έχουμε τα μάτια μας 14 και τα αυτιά ανοιχτά σε όσα εξελλίσονται στην πατρίδα μας !!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου